Ako si urobiť poriadok v úlohách?
Dovolenkové obdobie sa pomaly blíži ku koncu. Nastal čas opäť naplno rozbehnúť projekty a zákazky. Pri kontrole svojho e-mailu alebo úloh sa môže neraz stať, že ich pár nájdete v oneskorení. Chcelo by to urobiť čistku. Ako na to?
Krok prvý: Dočasne vypnite odosielanie e-mailových upozornení
Do Projektově.CZ sme počas augusta pridali novú funkciu - pozastavenie zasielania e-mailových notifikácií. Tá sa vám teraz bude určite hodiť. Počas upratovania totiž budete posúvať termíny a uzatvárať úlohy. Neželáte si však svojím upratovaním „spamovať“ e-mailové schránky kolegov.
Pre vypnutie zasielania notifikácií otvorte ľubovoľný projekt a v ňom Ganttov diagram. Následne kliknite na nové tlačidlo „Pozastaviť zasielanie e-mailov“.
Po jeho stlačení sa vám hore zobrazí informačná lišta. Teraz môžete začať s upratovaním bez toho, aby ste e-mailovými notifikáciami obťažovali svojich kolegov.
Vašich kolegov je potom potrebné upozorniť na nový projekt osobne.
Krok druhý: Upratovanie
Nastal čas skontrolovať svoje projekty. Uzavrieť neaktuálne úlohy, upraviť termíny.
Pre upratanie väčších projektov vám odporúčame prepnúť sa do nového výpisu úloh „BETA“. V ňom môžete úlohu rýchlo otvoriť do plného náhľadu a rovno ju upraviť a okomentovať bez toho, aby ste opustili výpis úloh. Poriadok vo svojich projektoch a úlohách tak urobíte ľahko behom chvíľky.
Krok tretí: Poriadok
Keď už máte upratané, pokračovanie je jednoduché. Na poradách stačí otvoriť realizovaný projekt, uzavrieť vyriešené úlohy a ostatné úlohy aktualizovať. Na konci porady by mal každý účastník odchádzať s jasnými úlohami, následnými krokmi a prioritami.
PS: Ak ste to nespravili už predtým, nezabudnite hore na stránke opäť aktivovať zasielanie notifikácií.