Nechodia mi e-mailové notifikácie
V Projektově posielame veľké množstvo e-mailových notifikácii. Kvôli ochrane reputácie e-mailového serveru máme povolenú následujúcu ochranu. V prípade, že nás e-mailový server nedokáže opakovane doručiť e-mail na cieľovú adresu, zaradí si danú adresu na interný zoznam neodosielať, a nebude viac odosielať e-maily na uvedenú adresu.
V praxi, sa môže stať že IT oddelenie robí údržbu e-mailového serveru, alebo ste vo firme zmenili poskytovateľa e-mailových služieb a v dôsledku údržby alebo zmeny nebolo možné opakovane doručiť e-maily a tým bola vaša adresa zaradená na zoznam neodosielať.
Postup riešenia
- Ako prvé si prosím skontrolujte zložku nevyžiadanej pošty SPAM, či náhodou e-maily neodchádzajú tam.
- V prípade, že ani tam niesu notifikácie, prosím kontaktujte nás pomocou live-chatu podpory a skontrolujte interný zoznam e-mailových adries a adresu prípadne odblokujeme.
Silvia Urdová