Inboxy v Projektově
Inbox je súčasť elektronickej pošty, ktorá slúži ako miesto, kam prichádzajú nové e-maily a preposlaním do Projektově z nich vytvoríte úlohy.
Inbox v Projektově
Projekt „Inbox - Inbox na roztriedenie“ je automaticky vytvorený pri každom novom profile v systéme Projektově. Slúži na rýchle vytváranie alebo zasielanie úloh, ktoré je možné neskôr správne roztriediť a zaradiť. Inbox si môžeme predstaviť ako vstupnú schránku v Projektově.
Ak zatiaľ nemáte svoj firemný Inbox, môžete si ho jednoducho vytvoriť. Inbox je v podstate projekt, ktorý pomenujete „Inbox“ a v nastaveniach projektu vyplníte adresu, z ktorej sa budú preposielať e-maily do systému Projektově.
Ako využiť Inboxy v Projektově?
V Projektově môžete využiť Inbox aj ako firemný helpdesk. Týmto spôsobom si vytvoríte virtuálnu asistentku, ktorá posiela e-maily ako úlohy priamo do zvolenej zložky v Projektově. Neskôr si zložku Inbox otvoríte a jednotlivé úlohy priradíte kolegom.
Ako funguje preposielanie e-mailov do Inboxu?
Inbox môžete využiť na rýchle vytváranie úloh tak, že nastavíte, aby sa akýkoľvek e-mail (od klienta alebo od vás) z firemného e-mailu preposlal na špecifickú e-mailovú adresu (napr. „meno firmy“@app.projektove.cz). V Inboxe sa automaticky vytvorí úloha, ku ktorej je pripojený e-mail ako príloha.
K takejto úlohe sa môžete kedykoľvek vrátiť, priradiť ju k odpovedajúcemu projektu, nastaviť termín alebo riešiteľa. Každý váš e-mail sa tak vďaka tejto funkcii môže stať potenciálnou úlohou, ktorú jednoduchým preposlaním zaradíte do systému a od tej chvíle ju môžete efektívne sledovať a delegovať.
Inboxy aj pre kolegov
V Projektově môžete vytvoriť viacero Inboxov, ktoré zdieľate s kolegami. Na začiatku vytvoríte hlavný projekt Inbox, pod ktorý pridáte podprojekty ako napríklad Inbox Elvis (Inbox pre konkrétneho kolegu), Inbox Silvia a podobne. V nastaveniach vyplníte e-mailové skratky pre preposielanie e-mailov.
Preposlaním e-mailu do Inboxu sa automaticky vytvorí úloha s e-mailom v popise. Môžete si vytvoriť toľko Inboxov, koľko vo firme potrebujete – každý kolega tak môže mať svoj vlastný Inbox.
Použitie Inboxu
Inbox môžete využiť ako interný helpdesk na preposielanie e-mailovej komunikácie. Stačí vytvoriť nový e-mail, do predmetu napísať názov úlohy, do podpisu e-mailu pridať informácie k úlohe a e-mail odoslať. Po odoslaní e-mailu sa v Projektově automaticky vytvorí nová úloha.
Ako urobiť inbox?
- Otvorte projekt, ktorý chcete používať ako inbox na úlohy.
- Pod názvom projektu kliknite na „Prehľad“.
- V prehľade projektu kliknite na trojbodkové menu a vyberte možnosť „Pridať Inbox“.
- Vyplňte názov Inboxu a potvrďte.
- Svoj Inbox môžete skopírovať na pravej strane v Podrobnostiach a vložiť ho do e-mailu.
- Hotovo.
Ak potrebujete pomoc s nastavením firemného helpdesku, kontaktujte našu podporu prostredníctvom live chatu vpravo dole alebo napíšte na podpora@projektove.cz.